Best of 'Plead the Fifth' 😂ft. Iggy Azalea, Tyga, Shaq & More! | Wild 'N Out | #PleadTheFifth

It's all about keeping it 💯 because 'Pleading The Fifth' is a hard pill to swallow! 😂Featuring appearances by Charlamagne Tha God, Stevie J & Joseline of 'Love & Hip Hop: Atlanta', Tyga, and more!
Watch us put some of the BEST in the hot seat, and buckle up for the most honest answers EVER!
#PleadTheFifth #WildNOut #MTV
Subscribe to stay updated on the newest content! goo.gl/YuLQAo
More from Wild 'N Out!
Official Wild 'N Out Website: www.mtv.com/shows/nick-cannon-presents-wild-n-out
Wild 'N Out Twitter: wildnout
Wild 'N Out Instagram: mtvwildnout
Wild 'N Out Facebook: nickcannonwildnout/
Nick Cannon Presents: Wild 'N Out delivers lightning-fast improv and head-to-head battles, helmed by the master of ceremonies, Nick Cannon. The stakes are high as teams face off in a series of visceral, hip-hop-edged comedy showdowns, all culminating in a rap battle for the championship belt.

Komente

  1. aria maalin

    aria maalinDitë më parë

    everyone roasting nick but He fireeee

  2. joey faithful

    joey faithfulDitë më parë

    At 6:00 nick said “the 5th” but was holding up 4 😂😂 he don’t know how to count

  3. Chikirya Saunders

    Chikirya Saunders2 ditë më parë

    Lol everybody saying Nick has thick skin but really these the type jokes we use in my family 😂

  4. Aisha Brown

    Aisha Brown2 ditë më parë

    😂

  5. Who am i

    Who am i2 ditë më parë

    Number 5,7,1 got me dead laughing on the floor

  6. Maria K.

    Maria K.2 ditë më parë

    09:42 got me dead

  7. jordaine davidson

    jordaine davidson2 ditë më parë

    “Do you even like your rap music”😂😂😂😂

  8. Ays Perez

    Ays Perez2 ditë më parë

    Ti is fucking ugly

  9. TheChopstickKid

    TheChopstickKid3 ditë më parë

    Who’s the girl at 3:16

  10. Jenna M Zakri

    Jenna M Zakri3 ditë më parë

    I still love her but a little bit. Aww Nick... hehehe

  11. Vinny gonzales

    Vinny gonzales3 ditë më parë

    I wish they incorporated earlier seasons. Plead the fifth been around for awhile.

  12. ANIME TRIX

    ANIME TRIX3 ditë më parë

    MILLER'S MA G !!

  13. BxGUS

    BxGUS3 ditë më parë

    Where's the Wendy Williams one?

  14. Tsenkeren

    Tsenkeren4 ditë më parë

    4:16 editing error..

  15. Amy Price

    Amy Price4 ditë më parë

    Check out this fire ass shitProject Diffusion (Dehungerize) alworks.info/videos/bZ8SuE4bzvE-video.html

  16. Loumius

    Loumius4 ditë më parë

    T.I.:”What Rap Career?”

  17. Waseem Durgahee

    Waseem Durgahee4 ditë më parë

    Wtf does plead the fifth means?

  18. Kinney Kolah

    Kinney Kolah5 ditë më parë

    Nick: I’m just amber roses manager Cthagod: WHAT DOES SHE DO?! 🤣🤣🤣

  19. we wantrenny

    we wantrenny5 ditë më parë

    Nah I went first ask Ray J 💀💀💀💀

  20. Mink Subliminals

    Mink Subliminals5 ditë më parë

    9:47 you can see everything this show put nick thru on his face hahaha he really getting straight bullied

  21. RadedRCheerio Yes

    RadedRCheerio Yes5 ditë më parë

    Number 10 just went to android quality

  22. Timothy Rivera

    Timothy Rivera5 ditë më parë

    5:59 nick says the fifth but hold up 4 fingers....

  23. Shawn Connolly

    Shawn Connolly5 ditë më parë

    #15 I knew Charlamagne had sugar in his tank 💯 he is wearing eye liner

  24. Onyx Horton

    Onyx Horton5 ditë më parë

    I died at the Clifford Harris moment "what rap career "

  25. GamingTV __

    GamingTV __5 ditë më parë

    3:00

  26. Shah Nabil

    Shah Nabil6 ditë më parë

    PLEAD THE FIFTH IS ONLY FOR NICK CANNON ...!! 🙃🙃

  27. Nami Will

    Nami Will6 ditë më parë

    #Nickaintshit #dangerousremix #TreyandRaymix

  28. Putra M

    Putra M6 ditë më parë

    nick's face kinda make me feel pity of, but at the same time i know that i was to laugh a lot.

  29. Shubham Randhawa

    Shubham Randhawa6 ditë më parë

    3:16 She is cute

  30. Vanecia Russell

    Vanecia Russell6 ditë më parë

    So we not gonna talk about Nick saying the fifth but holding up four fingers @ 5:57?

  31. stephanie kwamina

    stephanie kwamina6 ditë më parë

    Number 14 would had been better if mariah came

  32. Jack Stokes

    Jack Stokes6 ditë më parë

    3:01 James Charles

  33. Mikkel Halvorsen

    Mikkel Halvorsen7 ditë më parë

    Is that Snitch N9ne in the Luda episode?

  34. Philippians 4:13

    Philippians 4:137 ditë më parë

    They stay roasting Nick, but lowkey he be fucking all them wild n out girls lol

  35. Cool_hcp1

    Cool_hcp17 ditë më parë

    "Do YOU even like your music?" Had me gone 😂😂😂

  36. Onyx Horton

    Onyx Horton5 ditë më parë

    Same

  37. AtlFalcon80 Rise Up!!

    AtlFalcon80 Rise Up!!8 ditë më parë

    What rap career?! 😂🤣👑🤣😂🤣😂🤣

  38. MANNY MOVEZ

    MANNY MOVEZ8 ditë më parë

    The last one was savage

  39. Jairus Royson Music

    Jairus Royson Music8 ditë më parë

    11:11 The expression he gives coz he relates hilarious..!!

  40. JINXXYZ

    JINXXYZ9 ditë më parë

    Damn I just want a moment where a boy as girl looks at me the way she did at 8:28

  41. joyce b

    joyce b9 ditë më parë

    nick so slow, eman got him

  42. Cam

    Cam9 ditë më parë

    Nick: Nahhh I went first, ask Ray J. I AM ON THE FLOOOOOOOOOOR BYE!!!

  43. True Savage

    True Savage9 ditë më parë

    2:59 James Charles

  44. Emily Cooke

    Emily Cooke9 ditë më parë

    WHATS THE FIRST GUYS NAME

  45. Aron Tudosie

    Aron Tudosie9 ditë më parë

    who is the girl with black hair at number 3, the one playing plead the fifth?

  46. Cierra Anderson

    Cierra Anderson10 ditë më parë

    How you don't have Adrien plead the fifth on this list karlous killed his ass

  47. T'challa Ware

    T'challa Ware10 ditë më parë

    Chico was making sure Nick told the truth

  48. WWE Fan

    WWE Fan10 ditë më parë

    3:49 was the best part

  49. Damian Harden

    Damian Harden10 ditë më parë

    They missed one with Emmanuel Hudson

  50. Brijesh Sivabalan

    Brijesh Sivabalan11 ditë më parë

    8:27 for iggy

  51. I’m Just Aaliyah

    I’m Just Aaliyah11 ditë më parë

    9:43 - 9:54 is funny asf💀😂 why she do him like that

  52. Darin Hiwa

    Darin Hiwa11 ditë më parë

    What rap career XD

  53. myles malik

    myles malik11 ditë më parë

    Am i the only one who ain’t ever heard any of nick cannon’s music?🤔😂

  54. myra marion

    myra marionDitë më parë

    Nope you ain't the only one....

  55. Victor -

    Victor -Ditë më parë

    Nope

  56. myles malik

    myles malikDitë më parë

    Marvens Cantave yeah im 15 but im 15 and listen to j.cole he don’t have an excuse 😂

  57. Yeah Buddy

    Yeah Buddy2 ditë më parë

    Don't waste your time lol

  58. Yuki Whedbee

    Yuki Whedbee2 ditë më parë

    myles malik trust me you’re not missing out

  59. Joel

    Joel11 ditë më parë

    6ix9ine at 5:50

  60. Vlka Rodrig

    Vlka Rodrig12 ditë më parë

    Nelly was witty.

  61. Lizber Caballero

    Lizber Caballero12 ditë më parë

    But who is the guy with Iggy?

  62. Ian Rodriguez

    Ian Rodriguez12 ditë më parë

    Can someone explain number 17 plz

  63. Anisa Hoffman

    Anisa Hoffman12 ditë më parë

    Did anyone notice on #7 nick said the fifth and heals up 4 fingers

  64. Iesha Adams

    Iesha Adams12 ditë më parë

    alworks.info/videos/IL0NvX_RFg4-video.html please subscribe

  65. alxhrndz

    alxhrndz12 ditë më parë

    When nick said “the fifth” but put up 4 fingers LMAO

  66. TherealestBlackManta

    TherealestBlackManta8 ditë më parë

    I take it you haven't watch the show Martin. There was a character on their named Bruh Man and he always held up4 fingers when saying it

  67. Simion Nicolae Truta

    Simion Nicolae Truta9 ditë më parë

    The fifth has contactless "ring".

  68. alxhrndz

    alxhrndz11 ditë më parë

    @5:56

  69. Jalissa Towns

    Jalissa Towns11 ditë më parë

    They asked about bruh man from the fifth floor. Bruh man holds up 4 fingers

  70. Fluffy 7609

    Fluffy 760912 ditë më parë

    alxhrndz time?

  71. skype248

    skype24813 ditë më parë

    That Tyga one had me dying😂😂😂😂😂