'Crack Me Up' Official Trailer | Wild 'N Out | MTV

Komente

  1. Timothy DeLaGhetto

    Timothy DeLaGhettoMuaj më parë

    Lmao let’s goooo I love when my worlds collide

  2. thesweetness Love

    thesweetness Love9 ditë më parë

    @Elsie Tafeamalii subscribe please

  3. facemobxlive

    facemobxlive17 ditë më parë

    Fuck off jackie chan lite. Yall stole this show.

  4. kay k

    kay k20 ditë më parë

    Timothy DeLaGhetto David is trying to get FAMOUS, TOO! 🤣

  5. aLovelyDay4Love

    aLovelyDay4Love27 ditë më parë

    Ikr! My head is spinning 😂😍😍😍

  6. Jared James

    Jared James5 ditë më parë

    ADD should sue y’all 😂

  7. Reginald Stewart

    Reginald Stewart6 ditë më parë

    Lame ass show. Tried to steal Roast Me 😂😂😂. It'll never be better than Roast Me. Trash ass corny shit.

  8. Alexandra Rodriguez

    Alexandra Rodriguez8 ditë më parë

    These episodes need to be waaayyyyy longer

  9. Joel Ornelas

    Joel Ornelas10 ditë më parë

    David so should be on wild in out!!!!!!!!!!!!!!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️

  10. darion blue

    darion blue11 ditë më parë

    All def it won’t last

  11. wpHao

    wpHao11 ditë më parë

    lol yeah they did jack roast me hard. They owe Patrick Cloud a check

  12. Liota Rose

    Liota Rose13 ditë më parë

    ew dude this is a carbon copy of roast me

  13. Kayla Bell

    Kayla Bell16 ditë më parë

    0:36 I did not know she was gonna say that

  14. Kayla Bell

    Kayla Bell17 ditë më parë

    0:37 I didn't know he was actually going to say that😂😂😂😂

  15. John Hynson

    John Hynson17 ditë më parë

    Lol they copied this from roast me

  16. Mach0 Reactz

    Mach0 Reactz18 ditë më parë

    Trash

  17. Niquia Knows

    Niquia Knows20 ditë më parë

    So y'all really stole Roast Me? Booooooooooooooooo!

  18. FMB Studios

    FMB Studios20 ditë më parë

    They may have stole the idea from Roast Me, but I'm just watching it because David So is on it! #YeahYouFamousToo

  19. kay k

    kay k20 ditë më parë

    Congrats, DAVID! Can’t wait to see this!

  20. Justin Williams

    Justin Williams21 ditë më parë

    Only Wanna See If David Stayed The Same 😂 Nd yes mr So is still himself congrats David on the engagement 💯💯💯

  21. Brittaney Zurita

    Brittaney Zurita21 ditë më parë

    At least give Patrick and AllDef credit like damn

  22. Filthy Jay

    Filthy Jay23 ditë më parë

    All Deff Digital :(

  23. Sonny B

    Sonny B23 ditë më parë

    fucking "Roast Me" stealing fuckboys lol! Ain't got nothing better to do? Here's an idea for Wild N Out: Get rid of Justina!

  24. Mae Moua

    Mae Moua24 ditë më parë

    Alright David...I see you, boo!!

  25. Anfal Al

    Anfal Al26 ditë më parë

    Y’all took this idea from all def digital 🤭

  26. Larenzo Thomas

    Larenzo Thomas26 ditë më parë

    Knock off of roast me

  27. Boba Fettuccine

    Boba Fettuccine26 ditë më parë

    I'm here for David and I will continue to watch for David. I'm also excited to see Rome on here too

  28. Lil rocfamily

    Lil rocfamily27 ditë më parë

    NICK KNOWS WHAT HE’S DOING DROPPING HITS AFTER HITS LOVE HIS SHOWS AND ESPECIALLY THIS ONE ☝️ 💯

  29. Patrick Rem

    Patrick Rem27 ditë më parë

    Yea they definitely should have Pat cloud and the gang on there! Dudes are hella funny. Roast me does the numbers! Make it happen Nick!!

  30. The funny Guy TB

    The funny Guy TB27 ditë më parë

    Let me get some ig @tb_too_funny

  31. Todd Brown

    Todd Brown27 ditë më parë

    Biting is disrespectful af where I'm from. This is just Patrick Cloud's roast me. Come on MTV, be original. Fuck. Will not be watching this. Y'all know better

  32. Mist G

    Mist G27 ditë më parë

    How tf did y’all steal this from add but made it worse 😂

  33. Yaya's Journey

    Yaya's Journey28 ditë më parë

    Whack...✌️

  34. Darryl Royal

    Darryl Royal28 ditë më parë

    Soooooo they stealing from Roast Me now?

  35. Wumboligist

    Wumboligist28 ditë më parë

    If you're gonna copy roast me The very least you can do is add KRAIGGG SMITHHH TO THIS SHOW

  36. C J

    C J28 ditë më parë

    Y’all deadass stole this from Roast Me... AND GOT NO ONE FROM ROAST ME ON IT!?!?!?

  37. Real Nic3

    Real Nic32 ditë më parë

    Faaaacts!!!!

  38. Jakeoptimus Prime

    Jakeoptimus Prime17 ditë më parë

    Doh boi be on wild n out too

  39. Sammi Lango

    Sammi Lango28 ditë më parë

    Walmart verison of roast me

  40. Gene Machene

    Gene Machene28 ditë më parë

    So "Roast Me" with hints on "Dad Jokes". Well, ADD is pretty much dead, so I guess the concepts are up for grabs 🤷🏽‍♂️

  41. Gemini Dragon

    Gemini Dragon28 ditë më parë

    This looks shaky at best ROAST ME or nothing

  42. terrell murphy

    terrell murphy28 ditë më parë

    Good job stealing Roast Me from All Def Digital 👏🏾👏🏾👏🏾

  43. Melvin Brown

    Melvin Brown28 ditë më parë

    I’ll stick to Roast Me 💯

  44. EricRidore

    EricRidore28 ditë më parë

    yall stole Roast Me

  45. Caesar West!!!

    Caesar West!!!28 ditë më parë

    Damn fake version of Roast me smh

  46. Sauce Beezy

    Sauce Beezy28 ditë më parë

    Slaw version of roast me

  47. Yusuf

    Yusuf28 ditë më parë

    Rip off and not a good one!!!

  48. Sriracha Kanto

    Sriracha Kanto28 ditë më parë

    Get some of the guys who were on "Roast Me". They funny

  49. I am Detour

    I am Detour28 ditë më parë

    MTV stealing "Roast Me" with no shame at all!

  50. OMG IT'S DEDSEC

    OMG IT'S DEDSEC28 ditë më parë

    Daviddddddd

  51. Mack Is

    Mack Is28 ditë më parë

    Corny as fuck.

  52. Alpha Mega

    Alpha Mega28 ditë më parë

    Roast Me....the generic version!

  53. FalconsZone6

    FalconsZone629 ditë më parë

    This shit trash. Y'all really ripped off roast me from ADD.

  54. Sarah Smith

    Sarah Smith29 ditë më parë

    boot leg roast me from all def🤡😭😭

  55. Leaf MaryJane

    Leaf MaryJane29 ditë më parë

    Who else here cause of KevOnStage Studios? 😂😂😂

  56. loosey5

    loosey513 ditë më parë

    what did he say?

  57. Brandon Da Goat

    Brandon Da Goat29 ditë më parë

    Aye I hope y'all paid Patrick Cloud for stealing his shit

  58. Izzy Crump

    Izzy Crump29 ditë më parë

    David soooooooooooooo !!!!!!!!!!!!!!!!!!😁😁😁😁😁😁😁😁

  59. Lil Plump

    Lil Plump29 ditë më parë

    Kinda reminds me of roast me

  60. MrKing1990

    MrKing199029 ditë më parë

    When David might actually "be famous too".

  61. Davion Jeffery

    Davion JefferyMuaj më parë

    I thought this was roast me for a second

  62. Madison Willow

    Madison WillowMuaj më parë

    sigh

  63. Ciaran McCullough

    Ciaran McCulloughMuaj më parë

    Copying Roast me, fucking cunts

  64. kaleighnessan16

    kaleighnessan16Muaj më parë

    CATCH MY GIRL NINA @ 37 seconds Y’ALL !

  65. Yung Apollo

    Yung ApolloMuaj më parë

    This looks stupid af 😂🤣

  66. Nile Mok

    Nile MokMuaj më parë

    DAVID SOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! He should be in the Wild N Out too #imfamoustoo

  67. Dat Boi Ronnie

    Dat Boi RonnieMuaj më parë

    So I’m guessing this a spin-off to “Roast Me” 🤦🏾‍♂️🤔

  68. BadnewsBrown202

    BadnewsBrown20223 ditë më parë

    More like a rip-off lol

  69. C J

    C J28 ditë më parë

    FACTS THEY STEALINNN